szkolenia

Wiele firm uważa, że zatrudniając wykwalifikowanych pracowników, może bez końca korzystać z ich wiedzy. Zapominają jednak, że po dłuższym czasie wykonywania tych samych czynności, ludzie popadają w rutynę. Powoduje to, że spada ich efektywność. Pamiętajmy bowiem, że rynek sprzedaży jest rynkiem stale zamieniającym się i metody, które sprawdzały się dekady temu, nie zawsze sprawdzą się we współczesnym świecie.

Bardzo istotne jest również posiadanie wykwalifikowanej kadry managerskiej, która umiejętnie poprowadzi swój zespół do wyznaczonego celu. Stałe poszerzanie ich kompetencji będzie miało ważny wpływ na budowanie przez nich zespołu, motywowanie pracowników do działania, czy odpowiednie określanie ścieżek projektu. 

Najważniejsze zalety uczestnictwa w szkoleniach to:

  • poszerzenie wiedzy teoretycznej,
  • wymiana doświadczeń z ludźmi na podobnych stanowiskach,
  • zdobywanie nowych umiejętności praktycznych,

  • wzrost jakości wykonywanej pracy,

  • zwiększenie motywacji do podejmowania ambitniejszych wyzwań,

  • zwiększenie pewności siebie.

Nasza oferta 

  • Procesy i techniki sprzedaży
  • Efektywne umawianie spotkań handlowych
  • Typologia klienta 
  • Skuteczna rozmowa telefoniczna
  • Trudny klient – jak poradzić sobie z obiekcjami
  • Negocjacje handlowe, czyli czym jest BATNA
  • Strategie handlowe, czyli podejście do określonych grup klientów
  • Jak budować trwałe relacje biznesowe
  • Prowadzenie efektywnych spotkań z działem handlowym
  • Delegowanie zadań i metody ich egzekwowania
  • Jak skutecznie rozwiać zespół handlowy
  • Zarządzanie czasem pracy zespołu
  • Automotywacja, czyli jak nie dać się zjeść rutynie
  • Wystąpienia publiczne – jak walczyć z nudną prezentacją
  • Budowanie autorytetu w grupie
  • Rekrutacja pracowników – jak odpowiednio dobrać swój zespół
  • Kontrola i rozliczanie efektywności swojej firmy
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Przywództwo i zarządzanie w firmie
  • Analizy marketingowe
  • Coaching a trening – różnice i podobieństwa

Opinie o naszych szkoleniach

Szkolenie z technik sprzedażowych pomogło mi przypomnieć sobie to, o czym już zapomniałem w natłoku codziennej pracy
Daniel
Handlowiec
Miałam duży problem ze zdobyciem autorytetu wśród pracowników starszych ode mnie - szkolenie pokazało mi nowe perspektywy
Monika
Manager call center
Codziennie na słuchawce walczę z trudnym klientem. Na szkoleniu poznałam magię parafrazy. Zastosowałam i działa!
Karolina
Telemarketer
W mojej pracy negocjuje z dużymi sieciami sprzedażowymi. Zawsze myślałem, że negocjacje to pole bitwy. Od dzisiaj zmieniam zdanie.
Arek
Handlowiec